semalam pukul 3 pm aku ada mesyuarat...
mesyuarat ape???
puteri umno...haha....
tak la active mana pun...
sekadar datang mesyuarat tu ok la kan....
so, pukul 5 aku habis meting...
balik rumah, baru nak landing2 tengok tv, mak aku ajak pi cari durian kat bukit gantang...
adoi...malasnye...
setelah dipaksa oleh mak, aku pun pergi la...
kami kuar bertiga je...
sebab abah aku tak ada..dia kuar entah kemana..
najwa pi rumah kawan dia..ada sambut brday anak sedara kawan dia...
tiba je dekat simpang bukit gantang...
aku tengok ramai betul orang duk berkumpul...
nak beli durian...
so..
mak aku pun beli la durian...




ni je yang sempat aku tgkap...
mak aku beli banyak sebenarnye...
tau harga dia berapa????
RM110.....
diskaun RM10
so...
kami beli RM100....
isi dia ok la jugak...
aku tak sempat nak ambik gambar isi dia...'
sebab dah excited makan durian...
mak aku beli rambutan jugak...
aku makan skali je..
banyak2 aku tak suka...
tapi bapak aku hantu durian....
serius...
pagi tadi mak aku buat cokodok durian...
p/s: aku bengong seketika...
No comments:
Post a Comment