Saturday, April 9, 2011

saya bukan manja ok..

salam selamat malam semua...

aku dah bertekad nak balik rumah jugak..
dah tak tahan duk kat sini...
dapat balik sekeja pun jadi la...


so, aku dah ajak nona gi teman aku pi sg.nibong..
nak beli tiket...


tup2 mak call..
mak cakap mak nak datang ambik aku malam ni dengan heron...

aku dah berkeras bagi tau mak yang aku nak balik naik bas..
tak nak susahkan mak..


mak pun berkeras..
mak cakap, jangan degil..
tunggu mak ambik...

mm..

tunggu je la..
aku bukan anak manja ok..
mak yang nak ambik..
bukan aku yang suruh pun...


p/s: tqtqtqtqtq mom...

No comments: