Tuesday, April 5, 2011

lena AF9..

ni entry lapuk...
sebab kat kg tak ada line intenet....

entah hari ape entah aku tengok siaran langsung konsert tirai pembukaan AF 9...

aku sebenarnye bukan la kaki AF sangat....
maklum la.....
dulu rumah tak ada astro....

so...


dari ape yang aku tengok....
dalam banyak2 peserta AF9, yang paling best ialah Lena...
suara dia memang mantap la....
yang lain tu cam alakadar je....




oppss.....



jangan marah ek....



ni pendapat peribadi cek....

No comments: