Sunday, April 17, 2011

dicium ulat bulu...











malam ni aku nak tulis entry2 yang aku peram sejak beberapa hari yang lalu...
aku habiskan study week kat rumah..

so..

15/4/2011 bersamaan hari jumaat...
aku dengan heron tolong mak aku tabur baja kat pokok getah yang mak aku toreh..
6 paket = 300kg..

lepas dah tabur tu, aku ni duk rehat jap...
sembang2 dengan heron..
entah macam mana tangan aku ni gatal pi main ranting kayu...
lepas aku main2 dengan ranting kayu tu...
aku rasa jari aku macam kebas semacam...
panas..gatal2...
bengkak giler...

haha..


kena penangan ulat bulu...


serius bengkak and gatal2...


ni aku buat perbandingan antara jari aku bila normal and bila dicium ulat bulu...

:: jari yang normal..



selepas dicium ulat bulu......
ni la hasil nye.....


:: haha..nampak tak betapa bengkak dan merahnye....

ni lagi satu perbandingan...

:: jari normal...

:: lepas kena cium dengan ulat bulu...

ingatkan nak pi klinik..
tapi tak jadi sebab dia ok sendiri...


16/4/2011..
sabtu...

aku jatuh kat kebun macam nangka jatuh...
kedebab aku jatuh depan heron..
jatuh terduduk plak tu..
tanah licin...
dia bukan nak sambut aku..
cis..
kamu gelakkan akak ek...

No comments: