Friday, April 22, 2011

wish you all the best..

dia sangat nakal..
tapi dia penyeri hidup kami...
bila ada rasa menyampah...
bila tak ada...rindu pulak...

suka berlagak macam princess...
cakap orang semua salah...
dia je betul...

duit sendiri kedekut..
duit orang nak...
makanan orang pun dia nak..

esok...
saat yang dinanti...
pertandingan tilawah AL-QURAN...
rasa macam tak percaya...

all the best my little cute sis...
i'll pray for you...
make mom proud of you...

No comments: