esok aku blajar lagi 2 jam kereta...
nevesnye punya la gila...
sebab 2 hb 8 ni, aku test jpj...
mintak2 la lulus...
kalau fail jugak, aku ulang lagi skali...
rasa tercabar jugak sebab mak and adik aku ambik skali je...
so, tomorow, en harris akan teman aku...
Sunday, July 31, 2011
esok pose..
salam selamat malam semua...
dah lama tak post something...
esok first day kita pose....
so..
selamat berpose semua untuk seluruh umat islam di dunia....
dah lama tak post something...
esok first day kita pose....
so..
selamat berpose semua untuk seluruh umat islam di dunia....
Wednesday, July 6, 2011
masih mencari.....
haa....ni last entry for today....
aku, nor ain, still mencari kerja....
payah no nak cari keje ni....
aku, nor ain, still mencari kerja....
payah no nak cari keje ni....
ceramah....
sambungan lagi....
bila dapat je lesen P moto, aku terus daftar lesen kereta...
hari ahad dengar ceramah...
pas tu buat praktikal 3 jam...
bawak guna kereta viva...
aiiyooo...besar ooo kalau nak dibandingkan dengan kancil...
bukit jangan cakap la...
asyik nak mengundur je...
parking boleh sikit2...
3 penjuru lagi la...
dok asyik nak mati enjin je....
haisyy...
pape pon, aku akan dapatkan jugak lesen kereta...
pray for me ok..:)
bila dapat je lesen P moto, aku terus daftar lesen kereta...
hari ahad dengar ceramah...
pas tu buat praktikal 3 jam...
bawak guna kereta viva...
aiiyooo...besar ooo kalau nak dibandingkan dengan kancil...
bukit jangan cakap la...
asyik nak mengundur je...
parking boleh sikit2...
3 penjuru lagi la...
dok asyik nak mati enjin je....
haisyy...
pape pon, aku akan dapatkan jugak lesen kereta...
pray for me ok..:)
test with them...
sambungan.........
ahhaa.....
21/6/2011 hari tu, aku ada test dengan jpj..
ala..lesen P moto...
aku nombor 4...
nevesnya, tuhan saja yang tau....
nombor 1 lepas...
nombor 2 dengan 3, sangkut kat titi...fail terus...
kini, tibalah giliran aku...
bismillahirrahmanirrohim......
aku lepas...
dan akhirnye, aku lulus....
alhamdulillah....
setelah sekian lama asyik dengan lesen L...akhirnye, dapat jugak lesen P....
ahhaa.....
21/6/2011 hari tu, aku ada test dengan jpj..
ala..lesen P moto...
aku nombor 4...
nevesnya, tuhan saja yang tau....
nombor 1 lepas...
nombor 2 dengan 3, sangkut kat titi...fail terus...
kini, tibalah giliran aku...
bismillahirrahmanirrohim......
aku lepas...
dan akhirnye, aku lulus....
alhamdulillah....
setelah sekian lama asyik dengan lesen L...akhirnye, dapat jugak lesen P....
hepy 22 yo....
salam pembaca semua..
ni entry terbengkalai aku...
bila dah ada kat kg, susah sikit nak online....
17/6/2011 ari tu, umor aku genap 22...
huhu..terbalik pun tetap maintain yo...
so, ape hadiah aku dapat???
kek comel from mr. harris...blueberry.....
tq ok....
ni entry terbengkalai aku...
bila dah ada kat kg, susah sikit nak online....
17/6/2011 ari tu, umor aku genap 22...
huhu..terbalik pun tetap maintain yo...
so, ape hadiah aku dapat???
kek comel from mr. harris...blueberry.....
tq ok....
Subscribe to:
Posts (Atom)