Monday, April 4, 2011

sambal belacan cik ain...


tadi.......
before lunch with my family....
aku belajar buat sambal belacan dengan mak...

see.......


teruk tak teruknya aku....

amo dah 22 baru nak blajar buat sambal belacan........



tak ape tak ape....


yang penting semangat nak belajar tu ada.......(kan kan kan...)



la...
senang je..
ingatkan susah...

ni gambar sambal belacan aku....
pedas sikit sebab pakai cabai burung...



:: gambar kabur sikit....sebab ni kamera fon....

:: serius selera giler makan tengah hari tadi...
1. tempe goreng
2. gulai pisang (opah bagi)
3. ikan keli goreng..rangup hoho...
4. sup sayur campur
5. sambal belacan
6. ulam paku rawan...


fuhh...mantap.........



p/s: nak makan sedap2 kena balik kg...

No comments: