Saturday, May 28, 2011

sedih sikit..tapi tak apa..

salam semua...
disaat aku tengah menaip sekarang ni...
aku ada kat dalam kereta kancil duduk sebelah encik harris...


esok...


encik harris kesayanganku nak pi petaling jaya.......

dia dapat keje kat sana...
berat hati aku nak bagi dia pi...
tapi nak buat macam mana...
kami kena fight for our future...

kena kumpul duit...
kalau tak ada duit macam mana nak kawin...

p/s: mood sedih..akan merindui encik harris

hidup selepas study...

salam semua....
dah lama tak berblog..
kalau dulu kat u, senang je nak online..
sebab pakai usmhotspot...
tapi kalau kat kg..mmm..line internet pun tak dapat..
abah cakap, kalau nak masuk stremix kena jarak 5km..
ni rumah pun jauh terceruk...

dok rumah kena buat keje rumah..
tapi sekarang ni dalam proses nak dapatkan lesen moto P...
malam2 aku ajar addmath untuk budak spm..
3hb ni aku ajar sains untuk budak upsr...

p/s: letih nak mencari keje....+ nak cari duit nak kawin dengan encik harris (gatai sikit..)

Tuesday, May 10, 2011

sedih...bye..

salam kesedihan semua...
aku sekarang tengah tunggu family aku jemput aku...
aku nak tinggalkan usm dah..
3 tahun aku menuntut ilmu kat usm ni...
macam2 kenangan dah ada..
ada yang suka..duka..benci..kecewa..macam2..

aku akan sentiasa merindui usm dan kawan2 aku....
bulan 9 ni kita pasti ketemu....

kepada....
-auni afiqah kamaru
-atiqah jailani
-ezah nazri
-syikin ismail
-aziera hassan
-fanna zul
-rahayu abdullah
-najibah fadzal
-nadwah snow
-fadilah husein
-amira abdullah
-rubiah omar
-fiza
-syafirah zambry
-intan sakinah...


terima kasih sebab sudi jadi kawan aku kat usm
korang semua memang kawan yang superb.....
maafkan kesalahan aku.....
halalkan makan minum aku...
kalau aku ada hutang dengan korang, just let me know...
aku hepy berkawan dengan korang walaupun kita tak sama kos..
aku akan sentiasa merindui korang semua...




p/s: sangat sedih...

Monday, May 9, 2011

my team...



assalamualaikum semua....
tadi aku baru je lepas buat presentation..(viva)

serius neves..
nak2 part yang kena jawab soalan..
haha..caca marba aku jawab soalan..

pape pun aku puas hati sebab supervisor aku kata "good"
(poyo la kau ni ainn..buweekk)

so, aku nak share la pic lab mates aku...
pic masa viva kena upload lain kali sebab adapter tertinggal kat rumah...

:: dari kiri..fiza, rubi, chua, supervisor, pei chin, pui fun, amei and aku...

ni gambar masa rehearsal hari tu...

p/s: i will always miss you all....

Friday, May 6, 2011

try depan dia...

salam ceria semua...
semalam tamat la sudah final year exam aku...

tadi jam 10 am, aku dengan lab mate aku jumpa supervisor aku...
kami kena buat viva (presentation) depan dia...

nerves giler..
sebab langsung tak prepare..
semalam baru cari note nak cakap apa...

nak cakap pun tergagap..
tapi aku punya over the limit..
it should be 15 min present + 5 min QA...

ok la..
as long as my supervisor say good...
kena banyak buat practise lagi...

the real one on 9 may 2011..
my slot gonna be at 3-3.20 pm...

so..keep it up ain...

Thursday, May 5, 2011

semakin hampir.....

assalamualaikum semua.........
saje je nak bagi tau....

hari ni..5/5/2011..
paper terakhir aku kat usm ni......
abnormal psychology......

ni paper minor aku......
aku actually tak brapa minat dengan paper ni.....
not my soul....

aku ambik pun sebab terpaksa...
sebab kalau nak ambik management, lagi aku tak minat..
nak ambik pengajian islam depa cakap susah...
so..
disebabkan dah tak ada choice, so, nak tak nak terpaksa la aku ambik..

bila dah tak minat, so, faham2 je la result dia cam mana....
nasib baik jawapan dia pilih ABC...

so..

isnin minggu depan...
aku ada viva...
aku punya slot 3 pm sampai 3.20 pm..
wish me good luck okay...

nanti kalau masa viva tu, kalau kawan aku nak tolong ambik gambar aku, nanti aku update kat blog...
tapi.....
ada ke orang nak tengok...
ada ada...
aku la orang tu...
~ain~

Wednesday, May 4, 2011

all about him...

lagu yang aku suka kali ni....
ialah...

ALL ABOUT HIM...

by: Auburn..



'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

Well, had him shooting for me like a ball team
Every guy was a knock out, Don King
But none of 'em had smarts, that's my thing
It's not enough to have balls, Spalding, ha
One day by Starbucks
I bumped into a guy rocking black Chucks
He said "Excuse me, beautiful," I said, "Aww, shucks"
And then he asked, "Well, ay, wanna grab lunch?"

Never ever met a guy so fly
Got me hooked like apple pie, I
Think I'm falling and I don't know why
But I won't fight these butterflies

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

And I swear what we have is just super cool
The way he's always in my head like a Bluetooth
I got a text from him, he said come through
Told me that he wants to kick it, Kung Fu
Don't do nothing much at all
Just we and his boys watching football
He asked for a kiss (Muah) So I gave him two
He said, "Well, thank you, baby," I said, "You're welcome, boo"

Never ever met a guy so fly
Got me hooked like apple pie, I
Think I'm falling and I don't know why
But I won't fight these butterflies

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

No, I don't need no fancy cars
And I don't need no diamond rings
My baby is all I need and more
'Cause I don't need those extra things

It's not about you (Oh-oh-oh-oh) (It's not about you)
It's not about them (Oh-oh-oh-oh) (It's not about them)
It's all about me (Oh-oh-oh-oh) (It's all about me)
And it's all about him (Oh-oh-oh-oh) (It's all about him)

Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Said it's all about him, yeah

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

'Cause I'm all about him, him, him, him, him
And he's all about me, me, me, me, me
And we don't give a dang, dang, dang, dang, dang
About nobody-e-e-e

(Oh-oh-oh-oh) 'Cause I'm all about him
(Oh-oh-oh-oh) 'Cause I'm all about him
(Oh-oh-oh-oh) I'm all about him
(Oh-oh-oh-oh) And we don't give a dang, dang, dang
(Oh-oh-oh-oh) It's all about you
(Oh-oh-oh-oh) It's all about you, boy
(Oh-oh-oh-oh) It's all about you
(Oh-oh-oh-oh)

p/s: kalau nak dengar..macam biasa..download ok...

penyakit M..

salam tengah pagi buta semua...
ada yang tengah study...
ada yang tengah gayut dengan pakwe/makwe...
ada yang tengah tengok movie....
ada yang main FB...

aku??

baru lepas study.....

mm..
semakin hampir dengan paper terakhir, semakin galak pulak penyakit M ni melekat kat aku...

mengapakah??

entah la...

M for malas...
mentang2 paper jawab ABC...
cuba kalau soalan essay yang 20 markah setiap 1 solalan...
mesti dah gelabah...
mesti fokus tahap maximum..
mesti tak mengantuk...
mesti dah tension..
kan?

tak sampai seminggu lagi...
maka status student akan lenyap..
bermula la status penganggur...

so...

enjoy the last moment in USM..(betul tak ayat aku??aku bukan terer BI pon..haha..)

Tuesday, May 3, 2011

mata baru oohoii......

salam ceria semua...
aku baru je sampai penang...

30/4/2011...
aku keluar ke kuala kangsar dengan si encik harris...
kebetulan spec aku tertinggal kat u..
so, mata ni memang kabur giler..
memang tak rancang pun..
aku ajak la harris ni pi kedai cermin mata..
nak try pakai contact lens.....

tapi before tu kena la cek power mata brapa dulu.......
sebelah 350...sebelah 325.....

see....

kabur tak kabur mata aku......

so, aku buat lens pakai yang 325...
aku ambik brown..
haha..saje je nak menggeletis....

tukang kedai tu ajar le aku..
maklum le...
budak yang tak tau langsung bab2 lens...

mula2 nak pakai tu...
berair2 mata aku...
yang geram ni si harris ni boleh gelak kat aku...
dia siap cakap lagi...
tak kan pakai contact lens pun nak sedih2...

hisyy dia ni...
so, aku pun pakai la...
mula2 rasa tak selesa jugak...
tapi bila dah lama lama tu..ok je...

~~