salam ceria semua....^^(aku yang tak berapa nak ceria..)
semalam aku study 1 bab pun tak habis..
sakit kepala sangat2....
4.30 petang semalam aku telan 1 biji panadol active fast...
pas tu aku baring...
nak hafal pun sure tak boleh masuk..
makin sakit lagi ada la...
pukul 8.30 malam...
aku telan lagi 1 biji panadol...
baring lagi...
koyop sure bertempek kat kepala...
aku kunci jam pukul 12 tgh malam..
tak terbagun...
sakit teramat sangat..
kunci lagi jam pukul 5 pagi..
pun sama jugak...
tekak rasa nak muntah...
(msti korang wonder..aku ni tak solat ke??)
jawapan: ABC...
bangun pukul 8 pagi...
mandi pas tu turun cafe..
cari breakfast..
pas pekena mee goreng, telan ubat..
bukan panadol.. tapi ubat angin...
haha...
try je la..
kalau rasa nak muntah2 ni, sebab angin...
sekarang dah ok...
mood study datang kembali...
p/s: nak tukar spec baru...^^
No comments:
Post a Comment