tepat jam 12 tengah hari tadi maka tamat lah masa untuk menjawab soalan fermentation technology...
maka selesai sudah 1 paper...
disebabkan frust...maka ada la sesi intview ni...
pengintview: bagaimanakah perasaan anda sekarang?
aku: lega..sebab dah habis 1 subjek..
pengintview: komen anda tentang soalan fermentation?
aku: err..agak kuciwa...ye ar..hafal semua lec.note pun still tak boleh jawab...susah oo..ni soalan yang paling susah kalau nak dibandingkan dgn soalan2 tahun lepas...
pengintview: boleh anda jelaskan dengan lebih terperinci?
aku: soalan nye banyak nak kena pakai otak...so maknanya, jawapan dia tak ada dalam lec.note..ha..hambik ko..pikir le sendiri...
pengintview: anda jawab semua soalan?
aku: mesti arr..no tinggal2 tempat kosong..mana la tau kot2 yang aku goreng tu betul..kan boleh tambah markah..haha..
pengintview: anda rasa 3 jam cukup untuk anda jawab semua soalan?
aku: selalu tak cukup..tapi tadi cukup plak...terlebih pun ada..haha...so, masa yang lebih tadi, aku termenung + pikir jawapan yg aku bagi tu betul ke tak....
pengintview: nex paper?
aku: lusa..29/4..
^^dah la..malas sudah...
No comments:
Post a Comment