salam semua...
aku baru je dapat tau yang hostel aku ada budak kena pukau...
cerita dah dekat 4 5 hari tapi aku baru tau hari ni...
tu pun tadi junior aku send mesej kat FB..
pas tu aku tanya rumate aku..
jawapannye, memang iye..
tadi masa aku gi beli beger pun aku ada dengar budak sembang pasal pukau tu...
habis laptop and hanfond hilang..
mesti korang wonderkan...
takkan tak ada CCTV?
ada ada...
tapi, si pemukau ni cam tau je CCTV tu letak kat mana..
bila cek kat CCTV, dia bagi pandangan belakang dia je..
dia tak bagi nampak muka dia...
ramai yang syak....cleaner...
sebab cleaner je yang keluar masuk hostel...
so..depa memang dah expert la CCTV ni letak kat mana...
huh..sungguh mnyeramkan..
nasib baik harta dunia je yang hilang...
kalau maruah jugak yang hilang?????
tak tau la nak kata ape dah...
No comments:
Post a Comment