Saturday, May 28, 2011

sedih sikit..tapi tak apa..

salam semua...
disaat aku tengah menaip sekarang ni...
aku ada kat dalam kereta kancil duduk sebelah encik harris...


esok...


encik harris kesayanganku nak pi petaling jaya.......

dia dapat keje kat sana...
berat hati aku nak bagi dia pi...
tapi nak buat macam mana...
kami kena fight for our future...

kena kumpul duit...
kalau tak ada duit macam mana nak kawin...

p/s: mood sedih..akan merindui encik harris

No comments: