salam kesedihan semua...
aku sekarang tengah tunggu family aku jemput aku...
aku nak tinggalkan usm dah..
3 tahun aku menuntut ilmu kat usm ni...
macam2 kenangan dah ada..
ada yang suka..duka..benci..kecewa..macam2..
aku akan sentiasa merindui usm dan kawan2 aku....
bulan 9 ni kita pasti ketemu....
kepada....
-auni afiqah kamaru
-atiqah jailani
-ezah nazri
-syikin ismail
-aziera hassan
-fanna zul
-rahayu abdullah
-najibah fadzal
-nadwah snow
-fadilah husein
-amira abdullah
-rubiah omar
-fiza
-syafirah zambry
-intan sakinah...
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku kat usm
korang semua memang kawan yang superb.....
maafkan kesalahan aku.....
halalkan makan minum aku...
kalau aku ada hutang dengan korang, just let me know...
aku hepy berkawan dengan korang walaupun kita tak sama kos..
aku akan sentiasa merindui korang semua...
p/s: sangat sedih...
No comments:
Post a Comment