Saturday, May 28, 2011

hidup selepas study...

salam semua....
dah lama tak berblog..
kalau dulu kat u, senang je nak online..
sebab pakai usmhotspot...
tapi kalau kat kg..mmm..line internet pun tak dapat..
abah cakap, kalau nak masuk stremix kena jarak 5km..
ni rumah pun jauh terceruk...

dok rumah kena buat keje rumah..
tapi sekarang ni dalam proses nak dapatkan lesen moto P...
malam2 aku ajar addmath untuk budak spm..
3hb ni aku ajar sains untuk budak upsr...

p/s: letih nak mencari keje....+ nak cari duit nak kawin dengan encik harris (gatai sikit..)

No comments: