assalamualaikum semua.........
saje je nak bagi tau....
hari ni..5/5/2011..
paper terakhir aku kat usm ni......
abnormal psychology......
ni paper minor aku......
aku actually tak brapa minat dengan paper ni.....
not my soul....
aku ambik pun sebab terpaksa...
sebab kalau nak ambik management, lagi aku tak minat..
nak ambik pengajian islam depa cakap susah...
so..
disebabkan dah tak ada choice, so, nak tak nak terpaksa la aku ambik..
bila dah tak minat, so, faham2 je la result dia cam mana....
nasib baik jawapan dia pilih ABC...
so..
isnin minggu depan...
aku ada viva...
aku punya slot 3 pm sampai 3.20 pm..
wish me good luck okay...
nanti kalau masa viva tu, kalau kawan aku nak tolong ambik gambar aku, nanti aku update kat blog...
tapi.....
ada ke orang nak tengok...
ada ada...
aku la orang tu...
~ain~
No comments:
Post a Comment