Tuesday, May 3, 2011

mata baru oohoii......

salam ceria semua...
aku baru je sampai penang...

30/4/2011...
aku keluar ke kuala kangsar dengan si encik harris...
kebetulan spec aku tertinggal kat u..
so, mata ni memang kabur giler..
memang tak rancang pun..
aku ajak la harris ni pi kedai cermin mata..
nak try pakai contact lens.....

tapi before tu kena la cek power mata brapa dulu.......
sebelah 350...sebelah 325.....

see....

kabur tak kabur mata aku......

so, aku buat lens pakai yang 325...
aku ambik brown..
haha..saje je nak menggeletis....

tukang kedai tu ajar le aku..
maklum le...
budak yang tak tau langsung bab2 lens...

mula2 nak pakai tu...
berair2 mata aku...
yang geram ni si harris ni boleh gelak kat aku...
dia siap cakap lagi...
tak kan pakai contact lens pun nak sedih2...

hisyy dia ni...
so, aku pun pakai la...
mula2 rasa tak selesa jugak...
tapi bila dah lama lama tu..ok je...

~~

No comments: