Monday, May 9, 2011

my team...



assalamualaikum semua....
tadi aku baru je lepas buat presentation..(viva)

serius neves..
nak2 part yang kena jawab soalan..
haha..caca marba aku jawab soalan..

pape pun aku puas hati sebab supervisor aku kata "good"
(poyo la kau ni ainn..buweekk)

so, aku nak share la pic lab mates aku...
pic masa viva kena upload lain kali sebab adapter tertinggal kat rumah...

:: dari kiri..fiza, rubi, chua, supervisor, pei chin, pui fun, amei and aku...

ni gambar masa rehearsal hari tu...

p/s: i will always miss you all....

No comments: