Monday, March 7, 2011

mm..bukan rezeki aku...

semalam aku bukak la emel aku..
cek emel, mana la tau kot2 ada emel penting2...

ahh haa.........

aku dapat interview keje ni.....


INTERVIEW FOR FOOD TECHNOLOGY

Pleased be inform that the interview for Food Technology position will be scheadule on :
Company : ACE FRONT INDUSTRIES SDN.BHD.
Adress : Lot 7806,Jalan Perusahaan Satu,
Kamunting Industrial Estate,
34600 Kamunting,
Perak.

Time : 0900am
Date: 8/3/2011
For further inquiries,please call 05-8915388.

bestnye....


TAPI..........

aku tak boleh pergi...


SEBAB???????

esok aku banyak keje...

8.30-11.30 learning endnote kat library

11.30-12.30 sectioning at histology lab

3-5 psychology class

5-6 fermentation class

8-10pm psychology class

SEE???????


busy tak busynye aku esok....
tak pe la..
mana tau rezeki aku lain kali..
tuah ain tak ada sape yang tau ( cehh..ayat nak menyedapkan hati....)

1 comment:

Anonymous said...

tkpe2...rezki kat tmpt laen kot weh..nti dfta dinner bio tau~~ :)