cek emel, mana la tau kot2 ada emel penting2...
ahh haa.........
aku dapat interview keje ni.....
INTERVIEW FOR FOOD TECHNOLOGY
Pleased be inform that the interview for Food Technology position will be scheadule on :
Company : ACE FRONT INDUSTRIES SDN.BHD.
Adress : Lot 7806,Jalan Perusahaan Satu,
Kamunting Industrial Estate,
34600 Kamunting,
Perak.
Time : 0900am
Date: 8/3/2011
Date: 8/3/2011
For further inquiries,please call 05-8915388.
bestnye....
TAPI..........
aku tak boleh pergi...
SEBAB???????
esok aku banyak keje...
8.30-11.30 learning endnote kat library
11.30-12.30 sectioning at histology lab
3-5 psychology class
5-6 fermentation class
8-10pm psychology class
SEE???????
busy tak busynye aku esok....
mana tau rezeki aku lain kali..
tuah ain tak ada sape yang tau ( cehh..ayat nak menyedapkan hati....)
1 comment:
tkpe2...rezki kat tmpt laen kot weh..nti dfta dinner bio tau~~ :)
Post a Comment