dah lama x berblog...
huhu...sebab tak ada modal nak tulis apa+busy (serius plastic)...
semalam 19/3/2011...
ada dinner BIO NITE...
untuk bebudak BIOLOGY je....
budak lain tak boleh join...
haha..sungguh kejam...
ramai budak 3rd year yang join sebab ni last dinner kami..
aku pun baru 1st time join..
al-kisahnye...
malam tu ada penyampaian sijil dekan..
tu yang aku tergedik2 nak pergi tu...
ye la..
susah tu nak dapat dekan...
so..masa mula2 nak join dinner tu, aku ni puas la gi survey..
sapa la yang nak join dinner tu jugak..
sebab kan aku tak ada ramai kawan...'
tak kan nak gi sorang2..
pas tu tangkap gambar sorang2...eeuuww...pleasee...la (serius ko gedik ain)
aku puas pujuk auni...
kawan 1 major dengan aku...(biotechnology)
tapi dia tak nak gi..
budak dekan bayar RM35 je..
ada diskaun RM25..
boleh la kan...
so..auni tak nak gi...
mujur aku ada kawan budak2 agrobiology....
huhu..
nasib baik depa bagi aku join..(kalau tak bagi pun, aku nak join jugak!!)
mana kawan2 biotech aku???
Errr.....
entah...
aku sebenarnye tak brapa ngam dengan budak2 1 major dengan aku...
kami ni mcm ada puak2 pulak...
budak melayu biotech cuma 9 orang je (2 laki + 7 pompuan..)
balance sume cina + 2 budak india...
total 35 orang...
mm..tak tau la kenapa tak ngam...
otak lain2...pemikiran lain2...
so..aku join la budak2 agro ni..
erm??macam mna boleh ngam dengan budak2 agro??
haha..
gini...
budak agro ni ada 4 orang....(atiqah...izah....syikin....ziera...)
aku start kenal dengan tiqah and izah ni masa aku pi MUKAHEAD...2nd sem 1st year..(faham ke??)
dulu..masa sebelum kenal dengan tiqah ni..aku ingat dia ni sombong..
tapi bila dah kenal kat MUKAHEAD..baru la tau dia ni macam mna....
aku, izah and tiqah 1 grup masa kat mukahead dulu...
nak tau mukahead tu ape...google la sendiri ek...
so..kami bertambah rapat lagi bila 1 kelas BI...(LSP300...LSP 402)
so dari situ mula la aku kenal syikin and ziera...
depa ber4 ni memang lawak...
kalau duduk dengan depa ni...sure2 gelak...
ada je nak dibebelkan...
nak tengok rupa depa????
TUNGGU...................
No comments:
Post a Comment