Monday, February 7, 2011

wedding my cousin....


ASSALAMUALAIKUM SEMUA....

cuti sem hari tu, sepupu aku kawen...
dia nikah 4/2/2011...
bersanding 5/2/2011...
yang kawin ni ni, anak perempuan mak long aku...
so, aku nak share sikit la gambar2 masa knduri tu...




:: ni la sepupu aku...kak no..umur dia 25 tahun...


:: ni gmbar sepupu aku dengan suami dia...


:: disaat membatal air sembahyang...


:: ni masa khatam Al-Quran...sebelum pihak lelaki datang...
aku jadi pengapit je..yang pakai baju merah tu...

::tetamu yang hadir



:: ni adik aku dengan kengkawan dia...adik aku yang paling kiri..

::si comel..aina maisarah...adik sedara aku = anak makcik aku

::ni la jurufoto masa sepupu aku kawin...ella..dia ni sepupu aku...

:: with my mom...puan zainab


::with my only adik lelaki and aina maisarah


:: kami sekeluarga...abah tak dapat dikesan..haha...


:: my mom dengan BFF nye..

::cantik tak pelamin dia??


::my mom..

::ni masa outdoor...gambar kredit drpada ella=jurufoto


::ni la ahli keluarga aku..sebelah abah..
yang tak de dalam gmbar, aku, abah and najmi...tema famili kami ialah MERAH...

::gambar ni sepupu aku yang ambik...masa 4/2/2011...
kat rumah mak long aku...tapi masa ni aku dah keluar..so, tak dapat tengok real...

No comments: