hari ni hari ape?
hari ni birtday mak aku yang ke 44 tahun. mak aku muda lagi kan kan...
ye la, anak yang sulung pun dah 22..
anak yang tengah 19..
yang bongsu dan paling nakal 9 tahun..
pagi tadi aku dah wish dah kat mak aku.
erm..
aku ingat bila aku balik kampung hari kamis ni, aku nak buat suprise kat mak..
kira macam hapy belated brtday la..
tapi kena plan betul2 dengan adik laki aku dulu..
ni la foto mak aku....(puan zainab bt musa)


No comments:
Post a Comment