ketagih ape nye cik ainn oi....
mak aku baru je call dari kampung.
nasib baik mak call, jimat kredit aku.
boleh cakap lama2 sikit.
sebab mak pakai telepon rumah.
line free sebab bapak aku telekom technician. (tu pun nak bagi tau)
so, bila mak aku call, macam2 la aku mengadu. (nama pun anak mak)
salah satu topik yang aku mengadu kat mak aku, aku ni sejak 2 menjak ni selalu sakit dada..
nak nafas rasa penat dan sakit.
pas tu mak aku cakap, ambik plasta koyop, tampal kat dada.
pas tu mak aku pesan, jangan minum tea ais...
mak, masalahnye, ainn suka minum tea ais..
pagi tea ais, malam pun tea ais...
sedap woo...
mak aku baru je call dari kampung.
nasib baik mak call, jimat kredit aku.
boleh cakap lama2 sikit.
sebab mak pakai telepon rumah.
line free sebab bapak aku telekom technician. (tu pun nak bagi tau)
so, bila mak aku call, macam2 la aku mengadu. (nama pun anak mak)
salah satu topik yang aku mengadu kat mak aku, aku ni sejak 2 menjak ni selalu sakit dada..
nak nafas rasa penat dan sakit.
pas tu mak aku cakap, ambik plasta koyop, tampal kat dada.
pas tu mak aku pesan, jangan minum tea ais...
mak, masalahnye, ainn suka minum tea ais..
pagi tea ais, malam pun tea ais...
sedap woo...

mak cakap, jangan amalkan sangat minum tea ais..
sebab tea ais tu pekat dengan tea + susu..
lemak
mak cakap, nanti lama2 boleh sakit jantung
(ee..tak nak aku sakit jantung)
erm..
sejak bila aku ketagih tea ais?
entah la. sejak masuk u ni.
aku slalu beli tea ais kat cafe tu (ella cafe)
tea ais dia memang sedap.
sedap sangat2.
kalau sehari tak minum, rasa ketagih giler.
so
memandangkan aku tengah sakit dada ni, aku rasa aku kena stopkan dulu la minum tea ais ni.
ikut cakap mak.
akukan anak solehah (ciss..perasan betul)
so
esok nak beli air ape?
any idea?
No comments:
Post a Comment