Monday, November 29, 2010

KfCccc

ASSALAMUALAIKUM....
erm..ari ni aku nak cite pasal KFC...
jumaat lepas, 26/11/10, aku ngan family aku g makan kat KFC...
waktu malam la..sebab siang sume orang keje...
ok, masa aku g makan tu, ramai la family orang len pun makan jugak kat KFC...
kat area yg aku makan tu, ada 1 family pak cik n makcik serta anak2 depa, pas tu ada 1 family yg tengah sambut birthday anak depa, dan 1 grup dak2 remaja....
masa kami tengah makan, budak2 remaja ni, gelak sakan..gelak cam KFC tu dia yg punya..
memang bising giler..gelak langsung tak tau nak cover..
pas tu, tiba2...jeng jeng jeng...pak cik yang duk blakang aku tu, pekik dekat budak2 remaja tu , "woi! korang ni tak tau nak hormat orang len yang tengah makan ke? hormat la sikit..."
pas tu, ada sorang lagi menyampuk..ala..yang tengah celebrate brday anak dia tu, "woi!!..kalau nak buat bising, buat la kat kampung korang...kami nak makan pun tak senang la"...
pas tu, sume orang yang kat dalam KFC tu terkejut..sume diam
aku pun diam..
then, manager KFC tu pergi kat budak2 remaja tu dan say something..
aku tak dengar la pulak ape yang dia cakap..
then, sume orang makan cam biasa..
erm...tindakan pakcik tu wajar la jugak..
ye la, kalau dok asyik bising je, orang len nak makan pun x senang..
kita datang KFC sebab nak makan, bukan sebab nak dengar depa gelak..kalau dekat KFC pun dah macam pasar malam pe cite ni....
anyway, tu jadi 1 pengajaran la untuk mereka2 malam tu..
aku pun...
pas makan aku ngan family aku g jalan2 cuci mata kat arena square...
pas tu kami blik...
adiosss...

No comments: