ASSALAMUALAIKUM....
ini last episod exam..pas ni xd dah ok....
ari ni, 25/11/2010 paper exam aku yg TERakhir....minor..psikologi kesihatan...
bercakap pasal psikologi ni, aku sebenarnye bukan minat pon..ambik sebab terpaksa...bila dh x minat tu, result dia paham2 sudah la ye...
exam tadi 3 jam..nak tau x, exam tadi start kul 2.15 pm, pas tu soalan ada 120 multiple choice, pas tu yg x leh bla nye, kul 2.45 gitu, ada seorang student laki india ni dah kuar...terbeliak mata sume student pandang dia...pelik la..120 soalan leh siap dalam masa 1/2 jam...tapi, kalau dah dia boleh jawab, mmg x mustahillah leh kuar awal...lepas dia kuar, sorang demi sorang kuar...kul 4.30 tu x sampai 20 org yang tgal..total student yg ambik psikologi ni kalau x silap aku 600 lebih...haa...leh bayang x, brapa ramai student yg kuar awal...
aku?
aku kuar kul 4.30...kira ok la tu sebab exam tamat kul 5.15...
soalan dia sedang2 la...sebab, kalau buat pas yer, mmg sebijik kuar...separuh lagi kena pikir skit ar...xkan sume nak kasi markah free ke KOT...
kan ari ni ari terakhir, so aku dah packing barang siap2..before g exam tadi aku dah pack..tapi ada lg 10% x siap lg la...ni yang aku tlis blog jap ni sbb laptop aku x simpan lagi...
tadi aku call mak, mak cakap mak kat rumah lg...so, lambat lg le sampai nye...dan ar aku tido dlu...
masa tengah jawab exam td, punya la aku ngantok..byak kali nguap oo...pas tu perut ni asyik berbunyi je..lapar le..sbb aku x makan tgahari lg...dah la semalam aku tumbang...lama kot..migrain menyerang lg..bila migrain ni datang, aku langsung x leh nk wat keje..dok baring dan tido je la sampai la migrain tu hilang..normally, dia x hilang dgn cepat..take time jugak ar...apa lagi, bertempek la koyop kat kepala aku...
dalam kul 12 malam tadi, aku bagun la jugak sbb nk stdy, tp xleh stdy lama2..
makin bdenyut ada la...
time tu macam2 aku rasa...
termasuk la nk muntah...
aku ni ikut mak aku..
mak aku pun penin cam aku gak...
bila dh penin, langsung xleh wat keje...kena rest je....
ok la...aku nk solat asar jap...
pas tu nk tdo jap...
bantal ngan katil tu cam panggil aku je....
adiosss
ini last episod exam..pas ni xd dah ok....
ari ni, 25/11/2010 paper exam aku yg TERakhir....minor..psikologi kesihatan...
bercakap pasal psikologi ni, aku sebenarnye bukan minat pon..ambik sebab terpaksa...bila dh x minat tu, result dia paham2 sudah la ye...
exam tadi 3 jam..nak tau x, exam tadi start kul 2.15 pm, pas tu soalan ada 120 multiple choice, pas tu yg x leh bla nye, kul 2.45 gitu, ada seorang student laki india ni dah kuar...terbeliak mata sume student pandang dia...pelik la..120 soalan leh siap dalam masa 1/2 jam...tapi, kalau dah dia boleh jawab, mmg x mustahillah leh kuar awal...lepas dia kuar, sorang demi sorang kuar...kul 4.30 tu x sampai 20 org yang tgal..total student yg ambik psikologi ni kalau x silap aku 600 lebih...haa...leh bayang x, brapa ramai student yg kuar awal...
aku?
aku kuar kul 4.30...kira ok la tu sebab exam tamat kul 5.15...
soalan dia sedang2 la...sebab, kalau buat pas yer, mmg sebijik kuar...separuh lagi kena pikir skit ar...xkan sume nak kasi markah free ke KOT...
kan ari ni ari terakhir, so aku dah packing barang siap2..before g exam tadi aku dah pack..tapi ada lg 10% x siap lg la...ni yang aku tlis blog jap ni sbb laptop aku x simpan lagi...
tadi aku call mak, mak cakap mak kat rumah lg...so, lambat lg le sampai nye...dan ar aku tido dlu...
masa tengah jawab exam td, punya la aku ngantok..byak kali nguap oo...pas tu perut ni asyik berbunyi je..lapar le..sbb aku x makan tgahari lg...dah la semalam aku tumbang...lama kot..migrain menyerang lg..bila migrain ni datang, aku langsung x leh nk wat keje..dok baring dan tido je la sampai la migrain tu hilang..normally, dia x hilang dgn cepat..take time jugak ar...apa lagi, bertempek la koyop kat kepala aku...
dalam kul 12 malam tadi, aku bagun la jugak sbb nk stdy, tp xleh stdy lama2..
makin bdenyut ada la...
time tu macam2 aku rasa...
termasuk la nk muntah...
aku ni ikut mak aku..
mak aku pun penin cam aku gak...
bila dh penin, langsung xleh wat keje...kena rest je....
ok la...aku nk solat asar jap...
pas tu nk tdo jap...
bantal ngan katil tu cam panggil aku je....
adiosss
No comments:
Post a Comment