assalamualaikum....
ari ni aku hepy sangat2....sebab ape ek? erm...
hari ni 24/11/10 paper Arab. LAA200 ni kod dia...
aku bersyukur sgat pada Allah sebab permudahkan aku semasa aku menjawab soalan...
msa exm tu, puan ilham byak bantu aku..ada yg aku x faham dia bantu skit2...mcm bg klu la...
terima kasih puan ilham...
erm...x lupa juga pada puan rohaida...dia pun ada bntu aku..dia tgur yg mna x betol..
aku actually ada basic arab ni dari form 1 sampai form 3 je...sbb sekolah aku tu juz sediakan bahasa arab sampai form 3 je..so, kalau ada yg nk sambung arab form 4 &5, kena tukar sek la...
aku nk story la skit kisah remaja aku..
disebabkan aku dapat A arab masa PMR, so, aku pun tringin la nk sambung Arab utk form 4 & 5.. so aku dgn kawan2 aku yg len pun tukar sek...sek lama aku sek kampung je..
aku ngan kawan aku g tukar sek kat bndar...abah aku yg uruskan pasal pertukaran semua..sek lama aku xd asrama..sek yg baru ni ada asrama..
so, bila dh ada kat sek baru, aku ngan kawan aku pun masuk la kelas...kelas baru, kawan baru n cikgu baru...
masa 1st klas, especially kelas Arab, aku ngan kawan aku dh rasa x selesa dh...rasa byak yg tertinggal..ustazah tu pun ajar cam laju je...subjek len pun sama...aku memang rasa x leh go on la...masa nk rehat pun x selesa...ramai yg pandang2 aku ngan kawan aku...serius x selesa..cam ada yg x kena je dgn aku..selama ari ni aku duk kat rumah..so bila dh tukar sek baru, aku kna duk asrama..serius x selesa...mandi ramai2...sbb xd bilik air..dia wat 1 kolah besar, pas tu mndi ramai2...ee xnak aku byangkan...pas tu aku cakap ngan kawan aku, aku nk tukar blik ke sek lama...aku call abah aku pkai public fon, aku cakap aku nk g sek lama blik...pas tu,abah aku pun terpaksa la g PPD untuk tukar kan aku ke sek lama...aku tgal kat sek baru cuma 2 ari je..haha..betul2 jadi cam pelawat je...pas tu aku dapat tawaran ke sek teknik..mak aku x bg pegi..takut jd cam sek ni gak...baru tinggal kejap dh nk blik...
bila aku blik sek lama, huh..kena kutuk la...terutamanya dak laki...dak pompuan x.. malu gak la..tapi aku wat muka slamber je..cam muka x bersalah...so, aku sek kat sek yg sama la dari form1 sampai la form 5...
kat sek tu jugak la aku berkenalan dgn si dia
kira macam percintaan antara junior & senior sbb aku kenal dia masa aku form 2 and masa tu dia form 5....
ini lah cerita ari ni....
ari ni aku hepy sangat2....sebab ape ek? erm...
hari ni 24/11/10 paper Arab. LAA200 ni kod dia...
aku bersyukur sgat pada Allah sebab permudahkan aku semasa aku menjawab soalan...
msa exm tu, puan ilham byak bantu aku..ada yg aku x faham dia bantu skit2...mcm bg klu la...
terima kasih puan ilham...
erm...x lupa juga pada puan rohaida...dia pun ada bntu aku..dia tgur yg mna x betol..
aku actually ada basic arab ni dari form 1 sampai form 3 je...sbb sekolah aku tu juz sediakan bahasa arab sampai form 3 je..so, kalau ada yg nk sambung arab form 4 &5, kena tukar sek la...
aku nk story la skit kisah remaja aku..
disebabkan aku dapat A arab masa PMR, so, aku pun tringin la nk sambung Arab utk form 4 & 5.. so aku dgn kawan2 aku yg len pun tukar sek...sek lama aku sek kampung je..
aku ngan kawan aku g tukar sek kat bndar...abah aku yg uruskan pasal pertukaran semua..sek lama aku xd asrama..sek yg baru ni ada asrama..
so, bila dh ada kat sek baru, aku ngan kawan aku pun masuk la kelas...kelas baru, kawan baru n cikgu baru...
masa 1st klas, especially kelas Arab, aku ngan kawan aku dh rasa x selesa dh...rasa byak yg tertinggal..ustazah tu pun ajar cam laju je...subjek len pun sama...aku memang rasa x leh go on la...masa nk rehat pun x selesa...ramai yg pandang2 aku ngan kawan aku...serius x selesa..cam ada yg x kena je dgn aku..selama ari ni aku duk kat rumah..so bila dh tukar sek baru, aku kna duk asrama..serius x selesa...mandi ramai2...sbb xd bilik air..dia wat 1 kolah besar, pas tu mndi ramai2...ee xnak aku byangkan...pas tu aku cakap ngan kawan aku, aku nk tukar blik ke sek lama...aku call abah aku pkai public fon, aku cakap aku nk g sek lama blik...pas tu,abah aku pun terpaksa la g PPD untuk tukar kan aku ke sek lama...aku tgal kat sek baru cuma 2 ari je..haha..betul2 jadi cam pelawat je...pas tu aku dapat tawaran ke sek teknik..mak aku x bg pegi..takut jd cam sek ni gak...baru tinggal kejap dh nk blik...
bila aku blik sek lama, huh..kena kutuk la...terutamanya dak laki...dak pompuan x.. malu gak la..tapi aku wat muka slamber je..cam muka x bersalah...so, aku sek kat sek yg sama la dari form1 sampai la form 5...
kat sek tu jugak la aku berkenalan dgn si dia
kira macam percintaan antara junior & senior sbb aku kenal dia masa aku form 2 and masa tu dia form 5....
ini lah cerita ari ni....
No comments:
Post a Comment