Friday, November 19, 2010

Exam part 2

assalamualaikum semua.....
rasanye x terlmbat lg aku nk ucapkan selamat ari raya aidil adha kepada semua umat islam....ari tu aku blik kg...kg aku terletak nun di kg....xleh g tau...sory...
abah aku masuk korban...aku x g tgok pon masa kerbau tu kena korban..takut la...adik-adik aku je g tgok...depa 2 org tu brani skit klu bab2 cam ni...emm..b4 aku cerita pasal exm, aku nk la story skit pasal raya ari tu...pas ibadat korban dijalankan, semua daging korban tu di bawak ke dewan org ramai...kat situ depa agih2kan...separuh lg depa wat knduri untuk org ramai..aku x g sbb mak aku penin..so aku temankan mak aku kat rumah...disebabkan abah aku masuk korban, so, kami 1 rumah dapat 3kg daging...separuh tu fmily aku sedekah kat sedara mara yg len....masa raya tu ada perkara yg betul2 mngecikkan ati aku...sedih kot kena perli depan2...g raya tp tuan rumah x brapa nk layan...diaorg sibuk tgok konsert AF kat astro...huhu..sedih bangat...pas tu aku ngadu kat mak aku...pergh...aku pulak yg kna marah...pape pon, i love u mum...esok pagi aku balik u...
ok la..aku nk cite plak pasal eam...
paper yg ke-3, 19/11/2010, paper plant genetics....susah 2 kali gnda berbanding paper yg lepas2...aku pun x tau ar knp...aku stdy....tp 1 soalan tu kna pkai otak pulak...xd dlm lec note...fuhh...habis aku perah segala benda yg ada dlm kepala otak aku ni...pape pon aku dh wat yg terbaik...skg ni aku ade lg 2 paper...tp yg 2 paper ni bukan core paper...core paper aku dh habis...nty aku bg tau ape paper yg seterusnye....
adiosss....===

No comments: