ASSALAMUALAIKUM....
cuti sem kali ni sungguh membosankan...mengadap final yer projek yg kian berterabur...
banyak sungguh dugaan...aku tak tau la ape nak jadi...hope everything gonna be fine soon...
post kali ni aku nak berkongsi sikit pendapat tentang ayat2 yg biasa diguna pakai oleh remaja2 zaman sekarang...-aku kadang2 je...pas kna tegur ari tu langsung tak berani dah..
1. sepotong ayat yang biasa digunakan ialah- KOT, SIOT, SENGAL, BAJET, MENCAPAP, BALAK, dan lain2 lagi lah..kalau nak tulis semua banyak...
2. ayat sms atau ayat dalam facebook...je-jew, ke-kew, sihat-cihat, sory-sowy, rindu-windu, pe-pew, serius-seyes, dan banyak lagi la...
kenapa ye?
erm..mungkin ayat yg no 2 tu depa rasa cam cute kot...susah la nk bace..tulis cam biasa sebut dah la..kan senang..pendek pun pendek..contoh, 'ke'..tak payah nak buang masa tambah "w" jadi "kew"
tapi yang ini la pun yg jadi trend sekarang..peredaran masa la katakan..pape pon, aku x nak la komen banyak2 sangat..sensitive to certain individu..
fesyen zaman skg pun dah makin pelik aku tengok...
cuba tengok ni...




bab lady gaga ni memang banyak la pakaian pelik dia...malas la aku nk letak muka dia je...aku bukan suka pun minah ni...
so..kepada peminat2 yg ada minat kat artis2 yang mukanya ada kat atas ni, jangan cepat melenting ye...
blog ni cuma luahan semata2...
-sekian-

banyak sungguh dugaan...aku tak tau la ape nak jadi...hope everything gonna be fine soon...
post kali ni aku nak berkongsi sikit pendapat tentang ayat2 yg biasa diguna pakai oleh remaja2 zaman sekarang...-aku kadang2 je...pas kna tegur ari tu langsung tak berani dah..
1. sepotong ayat yang biasa digunakan ialah- KOT, SIOT, SENGAL, BAJET, MENCAPAP, BALAK, dan lain2 lagi lah..kalau nak tulis semua banyak...
2. ayat sms atau ayat dalam facebook...je-jew, ke-kew, sihat-cihat, sory-sowy, rindu-windu, pe-pew, serius-seyes, dan banyak lagi la...
kenapa ye?
erm..mungkin ayat yg no 2 tu depa rasa cam cute kot...susah la nk bace..tulis cam biasa sebut dah la..kan senang..pendek pun pendek..contoh, 'ke'..tak payah nak buang masa tambah "w" jadi "kew"
tapi yang ini la pun yg jadi trend sekarang..peredaran masa la katakan..pape pon, aku x nak la komen banyak2 sangat..sensitive to certain individu..
fesyen zaman skg pun dah makin pelik aku tengok...
cuba tengok ni...





bab lady gaga ni memang banyak la pakaian pelik dia...malas la aku nk letak muka dia je...aku bukan suka pun minah ni...
so..kepada peminat2 yg ada minat kat artis2 yang mukanya ada kat atas ni, jangan cepat melenting ye...
blog ni cuma luahan semata2...
-sekian-

No comments:
Post a Comment