Wednesday, July 25, 2012

rindu sama kamoo...

assalamualaikum semua.....
serius lama giler aku tak update blog...dah bersarang labah-labah dah....

skali bukak blog dah lain..mula gabra sendiri kan...

berita baru tentang aku...

aku dah kerja!!..yeay...

aku bekerja di badan berkanun...
taraf jawatan masih lagi kontrak...
tarikh mula khidmat 15 jun 2012...
kan kan...baru je lagi...rezeki hari jadi....

gaji pun baru je merasa...
gaji first kena bagi mak abah merasa..baru berkat....

ni first time pose waktu keje..letihnye tuhan saja yang tau...
bulan pose la banyak keje...now aku sorang2 je dalam opis....
opismate ada taklimat...


p/s: saya nak kumpul duit banyak2...

No comments: