assalamualaikum......
ketika ini aku berada di desiswa saujana usm...
merempat di bilik adik junior dan surau...
sungguh tak sabar menanti hari esok jam 3 petang...
konvokesyen aku yang pertama kali dalam hidup aku...
petang nanti kawan2 aku ajak bergambar dengan pakai jubah konvo..
sebab takut esok tak sempat..
kat tapak konvo bermacam2 jualan ada...
aku nak beli..
tapi kena cucuk duit dulu..hahaha...
p/s: perut dah lapor..nak gi soru jap...
No comments:
Post a Comment