sambungan.........
ahhaa.....
21/6/2011 hari tu, aku ada test dengan jpj..
ala..lesen P moto...
aku nombor 4...
nevesnya, tuhan saja yang tau....
nombor 1 lepas...
nombor 2 dengan 3, sangkut kat titi...fail terus...
kini, tibalah giliran aku...
bismillahirrahmanirrohim......
aku lepas...
dan akhirnye, aku lulus....
alhamdulillah....
setelah sekian lama asyik dengan lesen L...akhirnye, dapat jugak lesen P....
No comments:
Post a Comment